søndag den 15. august 2010

Så lang tid siden.....

at jeg har skrevet her. Det skyldes nok mest, at jeg ikke er helt fortrolig med dette at lave blogindlæg, der både ser godt ud og har noget indhold, der er værd at læse.
Store øreringe 3079
Men... øvelse gør mester, så jeg må nok bare øve mig.  



Store øreringe 1254

Store øreringe 3078



Jeg laver stadig smykker, og jeg er vild med det. Sidder i mit værksted og nyder alle mine smykkesten og perler, og vupti, så er der et nyt smykke. Her er lige billeder af de seneste.... som du kan se har jeg været lidt grebet af disse skønne farver.

Du kan iøvrigt også finde os på Amio.dk.... http://www.amio.dk/butik/104/

Mange hilsener fra My-Own.dk





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...