lørdag den 30. oktober 2010

En stille lørdag eftermiddag...


Jeg har siddet og læst nogle forskellige blogs. Hvor er der dog mange kreative mennesker rundt omkring.

Læser med glæde om alle de fantastiske ting, der bliver udført.... lige nu er det mest strik, jeg henter inspiration fra.... og så selvfølgelig de smukke efterårsfarver, der lige nu er udenfor døren.


Jeg tror, jeg må have lidt gang i efterårsfarverne i mine næste smykker. Dem må jeg vise i den næste blog.


Øreringe i sølv med onyx.

Ellers er jeg gået    
lidt i gang med de
lidt større øreringe,
det er jo snart tid til højtider og fester. Her er et enkelt eksempel. Billedet har voldt en del bryderier, det er svært (for mig), når der er mange hvide/ gennemsigtige perler. 

I min webshop findes et matchende knyttet armbånd, knyttet i "3 lag".

Hvis du har lyst kan du følge lidt mere med på Facebook,
hvor jeg indimellem vil afholde lidt konkurrencer.









 








.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...