mandag den 22. november 2010

Så fik jeg gjort det....

I weekenden fik jeg taget mig sammen til at holde flyttedag for alle mine sten og perler. -Det var rigtig dejligt at få ordnet, noget, jeg har tænkt på længe. Min bonus er et bedre lysindfald, hvilket jo er en ret god ting her i vintermånederne. - Og så fik jeg gjort plads til min strikkemaskine, som jeg gerne vil have igang igen.


Min "smykkedame", som I kan se ovenover, er selvfølgelig flyttet med. Hende er jeg glad for. En gine, indkøbt engang i Fakta for et meget lille beløb, og bruges nu, hver gang jeg får nye perler, som jeg jo kan sidde og se lidt på og få nye ideer.


Ved læsning af blogge fra mange kreative sjæle, faldt jeg over denne blog. Der var en efterlysning af nogle maskemarkører.... dem måtte jeg prøve at lave. Det var mange år siden, jeg selv havde strikket, så jeg måtte lige tænke over, hvad det nu var for nogle, men det var en sjov udfordring.... og dejligt, at hun kunne bruge dem. Resultatet ses her ovenfor. De er udført i store perler af sort, mat onyx og små perler af perlemor i forskellige farver.
Tusind tak for inspirationen, både mht. markører, men også med strikketøjet .

2 kommentarer:

  1. Og de er i brug :) De er bare rigtig flotte! Jeg har på din hjemmeside set flere ørenringe med den sorte onyx, men dem jeg faldt for er alle i guld. Kan de ikke fåes med sølv også? :)
    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Hej.
    Rigtig dejligt. du er blevet glad for dem...:-).
    Mht. øreringe fra min shop, så laves rigtig mange af dem i både guldbelagt sølv eller sølv. Skriv til mig, hvis du ikke lige synes, det fremgår, så finder jeg lige ud af det.
    Kh Ilse

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...