tirsdag den 14. december 2010

I dag kom der 2 dejlige engle hertil.



Den ene i lilla metallic kjole, den anden i hvid kjole. De er bare så skønne.

Jeg deltager i Den kreative Pakkekalender, og min pakke kom i dag, lettere forsinket, men den var absolut værd at vente på. Jeg kunne næsten ikke vente med at åbne den, da jeg smugkiggede på posthuset.


Hjemme igen blev den hurtigt åbnet og her er den så, flot indpakket med et sødt kort ved.

Indeni var der de fineste engle.... men minsandten, der var mere. En meget lækker taske/pung med tryk og med den fineste grønne glasknap. Den er bare så flot.




Alt dette kommer fra Majken, som du kan læse mere om her hos http://www.lebenvaerk.blogspot.com/.



-Jeg siger tak... en utroligt dejlig gave, som jeg er rigtig glad for.

Englene pynter min adventskrans, og tasken kommer meget snart i brug.

Også en stor tak til Unikarina, for hendes kæmpe arbejde med Den kreative Pakkekalender.


2 kommentarer:

  1. Super dejlig gave - og helt klar værd at vente på.

    SvarSlet
  2. Ja... og nu skal de snart frem igen :-).
    De er bare så fine.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...