søndag den 2. januar 2011

Rigtig dejligt nytår til alle...

Jeg håber, at I har nydt nogle gode dage og er kommet rigtig fint ind i det nye år :-).

Jeg nåede lige at få færdiggjort en poncho.... som er rigtig dejlig i dette vintervejr. Asymmetrisk, som jeg godt kan lide. Strikket på tykke pinde, pinde 12, i perlestrik og dejligt tykt garn, så kan det næsten ikke blive nemmere.
Men det skulle det også være (altså nemt), for det er år og dag siden, jeg sidst har strikket. Men nu er jeg igang igen.



Jeg vil også meget gerne have gang i min strikkemaskine, men der går nok lige lidt længere tid. Måske er der nogle, der bor i nærheden af Birkerød, der kunnne tænke sig at netværke lidt?

Og... så har jeg da også fået udført lidt nye smykker.
Sort - hvidt og så lidt rosa... måske er det min trang til snart at se lidt flere farver udendørs end det alt det hvide :-).


Ørestikkere i sølv med hvide ferskvandsperler.

Ørekroge i sølv med rosenkvarts og swarowskykrystal.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...