søndag den 7. oktober 2012

Bjergkrystal og ferskvandsperler...

I mine øjne en smuk sammensætning, som jeg har anvendt i disse øreclips fra My-Own.dk.



Øreclips i guldbelagt sølv med ferskvandsperler og bjergkrystal.


Ugens smykkeDEAL fra My-Own.dk er udført med disse materialer og er til dig, der ikke har huller i ørene. Eller, selvfølgelig din mor, din søster, din kæreste eller din veninde.

Du finder dem ved at klikke på billedet.

Jeg håber, du synes om dem, eller finder inspiration i nogle af mine andre øreclips og øreringe.
Og husk, du kan altid henvende dig, hvis du har et ønske om en bestemt ørering lavet om til clips eller omvendt. Så ser jeg, om det kan lade sig gøre.

Hav en dejlig dag,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...