lørdag den 3. november 2012

En lille farveklat og en lodtrækning....

Jeg har netop lavet disse ørekroge med krystal og peridot. Ørekrogen er i sølv, men kan også udføres i guldbelagt sølv, hvilket jeg egentlig tror vil se ganske godt ud.

 -Jeg trængte til at se lidt farver, og disse er mine yndlingsfarver.
Forhåbentlig synes du også om dem?

De findes her, hvis du er interesseret :-).

Jeg har også lige startet en ny lodtrækning op, denne gang er gevinsten et par øreclips i sølv.
Synes, at det er på tide, at der også er lidt til alle jer uden huller i ørene, men vedhænget kan selvfølgelig sættes på en krog istedet :-).


Du finder lodtrækningssiden her, hvor du kan læse, hvad du skal gøre.

Måske... har du lyst til at følge min Facebookgruppe? Så finder du den her.

Hav en dejlig weekend.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...