tirsdag den 20. november 2012

SMYKKEdeal og computerproblemer....

Jeg har haft computerproblemer.... massive. Faktisk så store, at jeg ikke troede, min computer nogensinde ville makke ret igen.

Og så se nu her :-)....
Efter nogen masseren, masser af ventetid, jeg har scannet en del igennem for at finde fejlene, ja, så kører den igen... næsten som ny. (Det var vist en lille overdrivelse.)

Det betød, at jeg måtte udsætte min SMYKKEdeal. Men her er den så. Resten af ugen .

Et sølvvedhæng med en skøn grøn ferskvandsperle i dråbeform... som selvfølgelig også kan udføres med tilbehør i guldbelagt sølv.
Ugens SMYKKEdeal


Du kan også finde disse dejlige, matchende hoopringe i sølv hos My-Own.dk.

Store øreringe med ametyst og ferskvandsperle
Måske er der noget, der kan bruges som en julegave??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...