søndag den 31. marts 2013

Påske.

Påsken i år har da i den grad været præget af vejrskift.
Vinter, forår, vinter, forår... det vil være dejligt, hvis det rent faktisk snart bliver forår.

Jeg har fået produceret lidt nyt. Bl.a disse øreclips til dig, der ikke har huller i ørene, eller din veninde... eller søster.... eller.....

 
Øreclips med ferskvandsperler.
Som du måske kan se, prøver jeg mig lige lidt frem med bloggens udseende. Så der kan ske ændringer her lige i øjeblikket.
Samtidig byder min webshop nu på mulighed for at like til FB eller rate mine produkter, hvilket jeg jo håber, du har lyst til at gøre. God fornøjelse :-). Husk også at følge mig på FB. Det vil jeg være glad for.
Ups. Du finder min shop  her . Her kan du også hver uge finde en ny smykke DEAL.
Denne uges DEAL er lige her.
Denne uges smykkeDEAL 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...