søndag den 30. juni 2013

Søndag formiddag og Ugens Smykkedeal.


Det er søndag formiddag. Jeg sidder her med min computer og har lige åbnet op for Ugens Smykkedeal.

Jeg har valgt disse ørekroge i guldbelagt sølv med Lan Kuang facetperler.... (kan også vælges i sølv) og håber, I har lyst til at se forbi.
Ørekroge med Lan Quang facet perler.


Ser lidt ud ad vinduet. Det burde være sommer nu, men hvor er sommeren henne.....???

Nå, men det er jo godt, at der er gode ting at bekæftige sig med indendørs.... og senere på dagen kalder cyklen. Så er vejret jo ret ligegyldigt :-).

Hvad laver du, når det er sommer, men ikke lige ude-vejr?

Lige nu nyder jeg min formiddagskaffe... og det, at have god tid.
For jeg har virkelig bare haft rigtig travlt det sidste stykke tid.
Glæder mig til igen at få lavet en masse smykker, få syet, få løbet, få cyklet mm.... og at holde ferie :-).

Hav en fin dag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...