torsdag den 1. august 2013

Nye materialer.

Jeg har købt nye materialer.
Det er en lidt anden type materialer, end jeg plejer, så jeg glæder mig til at se, hvad jeg kan få ud af dem.
Men jeg har selvfølgelig nogle ideer :-).
Bl.a kuglekæder, som jeg selv er rigtig glad for. 
Jeg tager gerne et par stykker på sammen, som jeg lige synes passer :-).

Kuglekæde.



 Har du flere ideer ?

Ørekroge.

  Ja, jeg har fået udført flere forskellige smykker ud af de nye materialer.
Starter lige med disse.
Lysrosa ferskvandsperler og "Bling"perler sat på en guldbelagt sølvperlestav og monteret på en ørekrog, ligeledes guldbelagt sølv.
Synes faktisk selv, de er fine... og de kan naturligvis også udføres i sølv.
Er i webshoppen til 119,00 incl. forsendelse.

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...