lørdag den 17. august 2013

Weekend, et enkelt "bling"smykke ... og overvejelser om Giveaway.

Så er weekenden i gang. Dejligt.
Her hos mig er dagen indtil videre brugt på en skøn løbetur.... jeg fik løbet godt og vel 10 km.... og regnen holdt sig væk.  Det var rigtig dejligt.
Om lidt er der lidt rengøring med lidt høj musik på programmet. Så er det faktisk rigtig hyggeligt at svinge gulvkluden :-).

Forsølvet kuglekæde med "bling"sten.

Jeg har lige lagt en ny kuglekæde i min webshop. Billedet er lidt mørkt, den er faktisk rigtig fin og med 4 rækker glitrende sten.
Jeg er selv ret glad for mine kuglekæder. Bruger dem flere sammen og i forskellige længder.... og så tilpasser jeg farverne efter mit tøj og anledning.

Kig ind i shoppen, der er efterhånden en del af disse kæder.

....Og så overvejer jeg en Giveaway... men skal lige finde ud af, hvordan det gøres.... og en passende ting at trække lod om. Hjælp mig gerne lidt, hvis I har gode råd :-).

Hav en dejlig weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...