søndag den 8. september 2013

Jeg har travlt....


Kuglekæde fra My-Own.dk

I øjeblikket synes jeg, døgnet mangler timer.
Eller... Med andre ord. Jeg har travlt. Jeg vil jo gerne nå det hele.... Og gerne lidt til. 
Kender du det? Det gør du nok :-)

Mit job, mit hus og min have skal passes.... min løbetræning er vigtig, mine smykker er vigtige, mine børn og venner er vigtige.... :-) :-).... i ikke prioriteret orden.
Godt at have noget at gå op i.
Men I skal alligevel have en smykkedeal.... Eller to.

Den ene er "genbrug" fra mit sidste indlæg.... Den anden ser du herover.

Hav en fin septemberdag.












2 kommentarer:

  1. Smukt smykke! Hvilke materialer er det lavet af?

    Vh, Billige smykker online

    SvarSlet
  2. Dejligt, du kan lide smykket.:-).

    Jeg har copy/pastet lidt fra min shop om materialevalget :-).

    Sort kuglekæde med 1 sort onyx og 1 "stjernestøv"s metalperle. #Kuglehalskæde 6103

    Dejlig tynd, sort kuglehalskæde af sortfarvet metal, 1,5 mm, samt åbent præget cirkel vedhæng (20 mm), hvori der er sat 2 perler, 1 sort onyx samt 1 "sort stjernestøv" metalperle.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...